بهترین بازی های موبایل و اندروید

بهترین بازی های دنیا

بهترین بازی های موبایل و اندروید

بهترین بازی های دنیا

دانلود رایگان بازی جدید فال گایز برای اندروید

دانلود بازی Fall Guys برای اندروید

دانلود بازی Fall Guys – فال گایز برای اندروید ؛ بتازگی بازی جدید بتل رویال Fall Guys که در سبک جدید فانی می باشد معرفی شده و در پلتفرم توییچ سر و صدای زیادی به پا کرده و باعث شده تا بسیاری از کاربران از این سبک بازی استقبال کنند و اقدام به دانلود و نصب بازیفال گایز کنند.

این بازی با نام Fall Guys: Ultimate Knockout برای کامپیوتر و کنسول PS4 عرضه شده و برای گوشی موبایل اندروید نیز در گوگل پلی با نام Fall Guys 3D منتشر شده که تمام امکانات نسخه PC و پلی استیشن 4 را ندارد، اما تجربه آن هنوز هم جذاب و سرگرم کننده است. پس در ادامه برای دانلود بازی Fall Guys با بخش اندروید ماگرتا همراه باشید.

دانلود رایگان بازی فال گایز برای اندروید

تا به امروز، عناوین بسیاری به سبک Battle Royale همگی در یک خط و طبق قوانین پایه بازی هایی مانند PUBG و Fortnite حرکت کرده اند، اما این موضوع در رابطه با بازی Fall Guys، اوضاع کمی متفاوت است.

در Fall Guys، شما در یک میدان بزرگ و پر از موانع با 59 نفر دیگر رقابت خواهید کرد و بازیکنان در هر راند تک به تک حذف می شوند، تا اینکه تنها یک نفر باقی بماند. و هیچ خبری از غارت، از بین بردن یا برداشتن لباس داخل نقشه نیست.

همچنین همانطور که می دانید در سایر بازی های بتل رویال، برای برنده شدن در آنها مهارت حرف اول را می زند، اما در این عنوان عجیب و جذاب، علاوه بر مهارت و توانایی ، شانس و اقبال حرف اول را می‌زند!

شما ممکن است بسیار قوی و ماهر باشید، اما در همان آغاز دور اول بازی، شما با موج عظیمی از بازیکنانی که به هر طرف می روند، ممکن است حذف شوید!

لینک مستقیم دانلود بازی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد